Lexi & Magazine

Életmód / Életstílus

A legjobb diétás ételek a bikiniszezonra

Leveles zöldségek

Ha szeretnénk álmaink alakját minél gyorsabban elérni, akkor együnk sok salátát! Amellett, hogy kalóriatartalma igen alacsony, a szervezet számára hasznos tápanyagokat is tartalmaz, mint az A-, C- és K-vitamin, folsav, kalcium, vas, magnézium, kálium és rost. Ráadásul a lebontása nem terheli a testünket, így amellett, hogy jóllaktunk, még könnyűnek is érezzük magunkat. Az alakunkra tett jótékony hatása mellett a betegségek elleni küzdelemben is segítségére van immunrendszerüknek.

 

Menta

Rachel Berman dietetikus szerint a menta segít csökkenteni a hasi puffadást és az emésztési zavarokat, mindemellett megnyugtatja a gyomrot és a bélrendszert. Egy jeges mentatea kiváló hűsítő ital lehet a forró nyári napokon.

 

Pritaminpaprika

Ez a szép, színes zöldség tele van antioxidánsokkal (különösen C-vitaminnal és béta-karotinnal), melyeknek köszönhetően támogatja a szervezetet a fertőzések elleni harcban. Tanulmányok kimutatták, hogy ösztönzi az emésztőrendszert, ezáltal anyagcsere-fokozó hatása van, így segít megszabadulni a fölösleges kilóktól. Kimaradhatatlan a fogyókúrázók étrendjéből.

 

Lazac

A lazac természetesen alacsony kalóriatartalmú, ezenkívül számos telített zsírsavat, valamint nátriumot is tartalmaz. Kiváló fehérjeforrás, a fehérjék pedig segítenek a megfelelő izomzat kialakításában. A többi haltípushoz viszonyítva azért kiemelkedő, mert rendkívül nagy mennyiségben tartalmaz omega-3 zsírsavat, amely köztudottan jó gyulladáscsökkentő.

 

Görög joghurt

Az istenek országa a konyhaművészetre is nagy hatással van. Egy kis dobozos natúr görög joghurt 0% zsírt, 18 gramm fehérjét és számos probiotikumot tartalmaz, valamint a kalciumigényünk 20%-át is fedezi. A többi cukrozott joghurthoz képest további előnye, hogy gluténérzékenyek, cukorbetegek és vegetáriánusok is fogyaszthatják. Friss gyümölccsel kiegészítve tökéletes tízóraira vagy uzsonnára.

 

Tojás

A tojás tele van aminosavakkal és kombinált zsírsavakkal, amelyek segítenek a teltségérzet elérésében. A tojás is kiváló fehérjeforrás, ráadásul segít égetni a kalóriákat is. Hihetetlenül sokoldalú étel, amelynek bármilyen formája jót tesz a szervezetednek és nem utolsó sorban az alakodnak.

 

Bogyós gyümölcsök (málna, ribizli, piszke)

Ezek a gyümölcsök tele vannak antioxidánsokkal és rosttal, tartják a teltségérzet, így kevesebb kalóriát veszel magadhoz a nap folyamán. Emellett az antioxidánsok segítenek edzés közben azzal, hogy javítják a véráramlást.

 

Zeller

Ha folyton éhes vagy, és semmi nem segít, próbáld ki a zellert! A dietetikusok szerint ez a legjobb étel, ha nagyon éhesek vagyunk.

 

Ananász

Ez az édes trópusi gyümölcs kiváló a nyári délutánokra. Tartalmaz egy bromelain nevű emésztő enzimet, így gyorsítja az anyagcserét, segíti az emésztést, és égeti a kalóriákat.

 

 

A fent említett ételek fogyasztásával és a megfelelő gyakorlatokkal Te is könnyedén formába hozhatod magad!

 

A kép forrása: topfashionmodelsblog.blogspot.hu

 

Címkék:      

Hozzászólások